‘‘Designerka Kája: Můj Fanoušek už dosluhuje’’

Únor 2018

Kája je v našem studiu od léta 2016. Po maturitě sice utekla z přijímaček v Ostravě, ale ještě že tak.

Přečíst článek
S čím se naši zákazníci potýkají a jaké jsou naše řešení? Jaké jsou naše tipy na efektivnější práci? Jaké jsou trendy v marketingové komunikaci? Co se děje ve světě značek?
Únor 2018

‘‘Geč Music Chart’’

Panuje tady moc fajn atmosféra. Je zajímavé sledovat, jak ji hezky dotváří i hudba. A máme v týmu i kolegy s hudebním sluchem. A nebude to jen Petr, který hraje na všemožné bubny, nebo Pája, která k nám přišla z brněnské JAMU.

Únor 2018

‘‘Produkční Petr: Věci tu vznikají společným kvasem’’

Bavič, hudebník, perkusionista, objevitel, dva metry vysoký, ale přitom velmi pokorný člověk.

Únor 2018

‘‘Textařka Dita: Začala jsem tady jíst maso’’

Dita je textařský talent objevený skrze náš jarní kreativní workshop.

Leden 2018

‘‘Projekťačka Pavla: Ty hnusný kůžičky mi narvali do polívky’’

Nevážný rozhovor s naší projektovou manažerkou.

Leden 2018

‘‘Otevřená vazba dodá knize šmrnc’’

Vazba je důležitou součástí každé knihy, katalogu nebo prospektu. Skvěle může doplnit originální obálku či layout.

Leden 2018

‘‘Tři minuty života v kreativním studiu’’

Nápad! Co takhle zachytit tři minuty života ve studiu.

Listopad 2017

‘‘Volná židle pro zkušeného textaře’’

Hledáme do týmu zkušeného psavce s duší dravce.

Leden 2017

‘‘Chtějte Kreativní voucher!’’

Využijte příležitost získat až 100.000 Kč na nastartování vaší značky

Duben 2016

‘‘Společenská odpovědnost’’

Jak dát marketingu rozměr užitečnosti

Leden 2016

‘‘Podstatné je najít problém’’

Při řešení problémů je tím základním identifikovat příčinu a následek a pochopit jejich vztah

Leden 2016

‘‘Staň se copywriterem!’’

Hledáme mezi studenty brněnských vysokých škol textařskou naději. Na částečný úvazek.

Prosinec 2015

‘‘Co bylo a bude’’

Kromě kopce chlebíčků, litrů šampaňského a cukroví je konec roku i ve znamení bilancování.

Listopad 2015

‘‘Ekonomie pravdy I.’’

Říkat pravdu je správné. A navíc je to mnohem levnější, než lhát.

Říjen 2015

‘‘O zlodějích, inspiraci a náhodě’’

Kdy se člověk jen inspiruje a kdy už krade? A jakou roli v tom hraje náhoda?

Říjen 2015

‘‘Chtějte profesionální produkci!’’

Produkční Vám dá víc, než jen pěkně vytištěné letáčky. Dá Vám chytré řešení.

Říjen 2015

‘‘Image je na nic’’

Jenom „imidž“ nestačí, chce to opravdickou značku.

Má být reklama koraktní?
Září 2015

‘‘Korektnost v reklamě’’

Co ještě jo a co už ne aneb zdravý rozum v reklamě.

content marketing
Srpen 2015

‘‘Hloupý vs. chytrý zákazník’’

Základ je vědět, jak mluvit se zákazníkem.

Inbound marketing. Content marketing. Obsahový marketing. Obsahová strategie. Obsahový stratég Brno. Strategické plánování Brno. Design piktogramů .
Červen 2015

‘‘Proč to ti lidi nekupují?’’

Protože Vám nerozumí. Víme, jak srozumitelnou komunikací udělat z lidí zákazníky.

Efektivní uvedení produktu na trh. Uvedení novinky na trh. Zavádění nového zboží na trh. Marketing nového produktu.
Květen 2015

‘‘Mám novinku a chci s ní do světa!’’

Tak ji do světa uvedeme. Na červeném koberci a v záři reflektorů.

Analýza trhu. Chování spotřebitele na trhu. Reklamní kampaň na míru. Lokalizace mediální kampaně. Vztahy se zákazníkem.
Červenec 2017

‘‘Chci kampaň šťavnatou a efektivní’’

Ať už bude cílem kampaně cokoliv, ušijeme ji na míru s ohledem na cíle a rozpočet.

Sexismus v reklamě. Nevkusná reklama. Provokativní reklamní kampaň.
Červen 2015

‘‘Sexistické prasátečko, aneb Vkus a nevkus v reklamě’’

Možná jsme naivní idealisti, ale reklama je možnost, jak vnést do prostoru vtip, myšlenku, ideu.

Chcete odebírat nové články emailem?