‘‘Design služby – vychytaný proces vašich služeb’’

Květen 2018

Dívat se na službu jako designér, to je základem našeho workshopu. Vžít se do kůže zákazníka, projít si celým procesem, odhalit veškeré možné chyby v procesu a jeho rizika.

Přečíst článek
S čím se naši zákazníci potýkají a jaké jsou naše řešení? Jaké jsou naše tipy na efektivnější práci? Jaké jsou trendy v marketingové komunikaci? Co se děje ve světě značek?
Duben 2018

‘‘Čtvrtek ve znamení Omáčkárny’’

„Za 10 minut se odkryje největší tajemství dnešního dne. Bude dršťková polívka nebo ne,“ ptá se Ondřej v 9.50 místního brněnského času v kanceláři.

Duben 2018

‘‘David Geč: Někteří klienti jsou teď spíš přátelé’’

Ve všech předchozích rozhovorech zaznělo jméno šéfa – David Geč. Pravděpodobně proto, že ve studiu vytvořil skvělou atmosféru. Jak popsat Davida Geče?

Duben 2018

‘‘Textař Pepa: Chtěl jsem sedět v hlíně a očišťovat kostry dinosaurů’’

Benjamínek studia, textař s šílenými nápady, které někdy fungují i druhý den ráno:) Politik a rebel, kterého při psaní inspiruje hudba a pivo.

Duben 2018

‘‘Víme, jak zjistit, po čem ženy touží’’

Znáte ten film s Melem Gibsonem? Po čem ženy touží? Markeťák zkouší ženské kosmetické produkty, aby pochopil, jak ženy myslí.

Duben 2018

‘‘Designerka Monika: Kúpiť si kúsok zeme, chovať tam ovce a robiť bryndzu’’

Monika je v našem studiu designerkou už šest let. Odjakživa se věnovala výtvarničině. Je tady tím nejklidnějším článkem a vyzařuje z ni naprostá vyrovnanost.

Březen 2018

‘‘Dali jsme život Mistrovi od Kudrny’’

Už jste někdy zahlédli hravý vizuální styl cestovní kanceláře Kudrna? Hlavně jeho logo s kresleným panáčkem se slaměným kloboukem a trakařem? Tak právě této cestovce jsme pomohli s novým webem Zážitkovna.

Ondřej a auto
Březen 2018

‘‘Designer Ondřej: Dost často si z toho dělám srandu a vymýšlím až úplný kraviny’’

Ondřej je tady už skoro pět let. S Petrem a Radkem pracoval i v předchozí firmě. Je svérázný a hodně přímý člověk. Co na srdci, to často i na jazyku.

Březen 2018

‘‘Pište jako Bůh. Nebo jako pornomagnát!’’

Aneb střípky z textařského workshopu.

Březen 2018

‘‘Designer Radek: Až budu starý a bohatý, budu malovat’’

Radek je kouzelník. Na co sáhne, to vypadá skvěle. Důkazem budiž i jeho synek Toník. Jedenáctým rokem dělá designera, z toho šest let v našem studiu. A to je povoláním zlatník. Někteří z něj mají na první dojem strach, ale úplně zbytečně. Radek je sympaťák.

Březen 2018

‘‘Naming – základní kámen pro vaši firmu, produkt či službu’’

Přemýšlíte nad názvem pro svůj nový produkt nebo službu? Máte problémy se současným názvem vaší firmy a rádi byste popřemýšleli o něčem novém? Nebo zakládáte úplně novou firmu a hledáte pro ni ten správný a výstižný název? Pak je tu pro vás služba nazvaná Naming.

Únor 2018

‘‘Designerka Kája: Můj Fanoušek už dosluhuje’’

Kája je v našem studiu od léta 2016. Po maturitě sice utekla z přijímaček v Ostravě, ale ještě že tak.

Únor 2018

‘‘Geč Music Chart’’

Panuje tady moc fajn atmosféra. Je zajímavé sledovat, jak ji hezky dotváří i hudba. A máme v týmu i kolegy s hudebním sluchem. A nebude to jen Petr, který hraje na všemožné bubny, nebo Pája, která k nám přišla z brněnské JAMU.

Únor 2018

‘‘Produkční Petr: Věci tu vznikají společným kvasem’’

Bavič, hudebník, perkusionista, objevitel, dva metry vysoký, ale přitom velmi pokorný člověk.

Únor 2018

‘‘Textařka Dita: Začala jsem tady jíst maso’’

Dita je textařský talent objevený skrze náš jarní kreativní workshop.

Leden 2018

‘‘Projekťačka Pavla: Ty hnusný kůžičky mi narvali do polívky’’

Nevážný rozhovor s naší projektovou manažerkou.

Leden 2018

‘‘Otevřená vazba dodá knize šmrnc’’

Vazba je důležitou součástí každé knihy, katalogu nebo prospektu. Skvěle může doplnit originální obálku či layout.

Leden 2018

‘‘Tři minuty života v kreativním studiu’’

Nápad! Co takhle zachytit tři minuty života ve studiu.

Listopad 2017

‘‘Volná židle pro zkušeného textaře’’

Hledáme do týmu zkušeného psavce s duší dravce.

Leden 2017

‘‘Chtějte Kreativní voucher!’’

Využijte příležitost získat až 100.000 Kč na nastartování vaší značky

Duben 2016

‘‘Společenská odpovědnost’’

Jak dát marketingu rozměr užitečnosti

Leden 2016

‘‘Podstatné je najít problém’’

Při řešení problémů je tím základním identifikovat příčinu a následek a pochopit jejich vztah

Leden 2016

‘‘Staň se copywriterem!’’

Hledáme mezi studenty brněnských vysokých škol textařskou naději. Na částečný úvazek.

Prosinec 2015

‘‘Co bylo a bude’’

Kromě kopce chlebíčků, litrů šampaňského a cukroví je konec roku i ve znamení bilancování.

Listopad 2015

‘‘Ekonomie pravdy I.’’

Říkat pravdu je správné. A navíc je to mnohem levnější, než lhát.

Říjen 2015

‘‘O zlodějích, inspiraci a náhodě’’

Kdy se člověk jen inspiruje a kdy už krade? A jakou roli v tom hraje náhoda?

Říjen 2015

‘‘Chtějte profesionální produkci!’’

Produkční Vám dá víc, než jen pěkně vytištěné letáčky. Dá Vám chytré řešení.

Říjen 2015

‘‘Image je na nic’’

Jenom „imidž“ nestačí, chce to opravdickou značku.

Má být reklama koraktní?
Září 2015

‘‘Korektnost v reklamě’’

Co ještě jo a co už ne aneb zdravý rozum v reklamě.

content marketing
Srpen 2015

‘‘Hloupý vs. chytrý zákazník’’

Základ je vědět, jak mluvit se zákazníkem.

Inbound marketing. Content marketing. Obsahový marketing. Obsahová strategie. Obsahový stratég Brno. Strategické plánování Brno. Design piktogramů .
Červen 2015

‘‘Proč to ti lidi nekupují?’’

Protože Vám nerozumí. Víme, jak srozumitelnou komunikací udělat z lidí zákazníky.

Efektivní uvedení produktu na trh. Uvedení novinky na trh. Zavádění nového zboží na trh. Marketing nového produktu.
Květen 2015

‘‘Mám novinku a chci s ní do světa!’’

Tak ji do světa uvedeme. Na červeném koberci a v záři reflektorů.

Analýza trhu. Chování spotřebitele na trhu. Reklamní kampaň na míru. Lokalizace mediální kampaně. Vztahy se zákazníkem.
Červenec 2017

‘‘Chci kampaň šťavnatou a efektivní’’

Ať už bude cílem kampaně cokoliv, ušijeme ji na míru s ohledem na cíle a rozpočet.

Sexismus v reklamě. Nevkusná reklama. Provokativní reklamní kampaň.
Červen 2015

‘‘Sexistické prasátečko, aneb Vkus a nevkus v reklamě’’

Možná jsme naivní idealisti, ale reklama je možnost, jak vnést do prostoru vtip, myšlenku, ideu.

Chcete odebírat nové články emailem?