‘‘Textař Pepa: Chtěl jsem sedět v hlíně a očišťovat kostry dinosaurů’’
Duben 2018Benjamínek studia, textař s šílenými nápady, které někdy fungují i druhý den ráno:) Politik a rebel, kterého při psaní inspiruje hudba a pivo.
Přečíst článekBenjamínek studia, textař s šílenými nápady, které někdy fungují i druhý den ráno:) Politik a rebel, kterého při psaní inspiruje hudba a pivo.
Přečíst článekZnáte ten film s Melem Gibsonem? Po čem ženy touží? Markeťák zkouší ženské kosmetické produkty, aby pochopil, jak ženy myslí.
Monika je v našem studiu designerkou už šest let. Odjakživa se věnovala výtvarničině. Je tady tím nejklidnějším článkem a vyzařuje z ni naprostá vyrovnanost.
Už jste někdy zahlédli hravý vizuální styl cestovní kanceláře Kudrna? Hlavně jeho logo s kresleným panáčkem se slaměným kloboukem a trakařem? Tak právě této cestovce jsme pomohli s novým webem Zážitkovna.
Ondřej je tady už skoro pět let. S Petrem a Radkem pracoval i v předchozí firmě. Je svérázný a hodně přímý člověk. Co na srdci, to často i na jazyku.
Aneb střípky z textařského workshopu.
Radek je kouzelník. Na co sáhne, to vypadá skvěle. Důkazem budiž i jeho synek Toník. Jedenáctým rokem dělá designera, z toho šest let v našem studiu. A to je povoláním zlatník. Někteří z něj mají na první dojem strach, ale úplně zbytečně. Radek je sympaťák.
Přemýšlíte nad názvem pro svůj nový produkt nebo službu? Máte problémy se současným názvem vaší firmy a rádi byste popřemýšleli o něčem novém? Nebo zakládáte úplně novou firmu a hledáte pro ni ten správný a výstižný název? Pak je tu pro vás služba nazvaná Naming.
Kája je v našem studiu od léta 2016. Po maturitě sice utekla z přijímaček v Ostravě, ale ještě že tak.
Panuje tady moc fajn atmosféra. Je zajímavé sledovat, jak ji hezky dotváří i hudba. A máme v týmu i kolegy s hudebním sluchem. A nebude to jen Petr, který hraje na všemožné bubny, nebo Pája, která k nám přišla z brněnské JAMU.
Bavič, hudebník, perkusionista, objevitel, dva metry vysoký, ale přitom velmi pokorný člověk.
Dita je textařský talent objevený skrze náš jarní kreativní workshop.
Nevážný rozhovor s naší projektovou manažerkou.
Vazba je důležitou součástí každé knihy, katalogu nebo prospektu. Skvěle může doplnit originální obálku či layout.
Nápad! Co takhle zachytit tři minuty života ve studiu.
Hledáme do týmu zkušeného psavce s duší dravce.
Využijte příležitost získat až 100.000 Kč na nastartování vaší značky
Jak dát marketingu rozměr užitečnosti
Při řešení problémů je tím základním identifikovat příčinu a následek a pochopit jejich vztah
Hledáme mezi studenty brněnských vysokých škol textařskou naději. Na částečný úvazek.
Kromě kopce chlebíčků, litrů šampaňského a cukroví je konec roku i ve znamení bilancování.
Říkat pravdu je správné. A navíc je to mnohem levnější, než lhát.
Kdy se člověk jen inspiruje a kdy už krade? A jakou roli v tom hraje náhoda?
Produkční Vám dá víc, než jen pěkně vytištěné letáčky. Dá Vám chytré řešení.
Jenom „imidž“ nestačí, chce to opravdickou značku.
Co ještě jo a co už ne aneb zdravý rozum v reklamě.
Základ je vědět, jak mluvit se zákazníkem.
Protože Vám nerozumí. Víme, jak srozumitelnou komunikací udělat z lidí zákazníky.
Tak ji do světa uvedeme. Na červeném koberci a v záři reflektorů.
Ať už bude cílem kampaně cokoliv, ušijeme ji na míru s ohledem na cíle a rozpočet.
Možná jsme naivní idealisti, ale reklama je možnost, jak vnést do prostoru vtip, myšlenku, ideu.