Na spolupráci se studiem David Geč si vždy vážím vysoké kreativity a profesionality, kterou dávají do všech kampaní a vizuálů. Během naší letité spolupráce vytvořilo studio pro naši společnost nejen logo a kompletní korporátní styl, ale také mnoho dalších kreativních kampaní. Spolupráce byla vždy velice příjemná, flexibilní a naprosto spolehlivá.

Hana Brožová Marketing

Společnost Y Soft byla založena v roce 2000 v rámci studentského projektu dvěma mladými vývojáři, od samého počátku pro ně David Geč vytvářel grafiku a vizuální styl. Bylo fascinující sledovat nadšení lidí ve firmě, ten zápal pro věc, to, že spali v kanceláři, když bylo třeba. A taky silná vize – přijít s revoluční novinkou, použitelnou pro celý svět.

V průběhu 3 let vznikl software přinášející unikátní tiskové řešení. Firma se během poměrně krátké doby stala světovým lídrem a expandovala do zahraničí. Sídlo společnosti však stále zůstává v Brně. Majitelé tohoto globálního podniku si zakládají na tom, že stále jde o ryze českou firmu.

Motiv, který prochází veškerou komunikací

Firma přináší sofistikované řešení pro úsporu tisku. Lidé ve firmě však rozhodně nejsou žádní suchaři. Vizuální styl jsme proto postavili na hře s papírem. Stříháním, lepením a focením vznikly motivy, které prezentovaly benefity produktu. Od roll-upů, inzerce, datasheetů, case studies až po web – všechno ožilo papírovým světem a narovnalo identitu klasické ajťácké firmy do inovátorského pohledu. Globální srozumitelnost motivů pomohla usnadnit přijetí značky na zahraničních trzích.

Animace

Animace, postavené na ústředních motivech, doplňovaly komunikaci a rozvíjely srozumitelnost sdělení. Dělali jsme je ve spolupráci se špičkovým animátorem Skákalou.

Korporátní tiskoviny

Tiskové řešení společnosti Y Soft šetří životní prostředí. Papír, který jsme zvolili pro materiály firmy je proto taky šetrný k přírodě.

Naše dlouhodobá spolupráce přinesla opravdu hojnou úrodu. Vytvářely se nové motivy a sázely mraky jazykových mutací.

Styl motivů nám umožňoval mluvit o nezáživných technických datech srozumitelně a zároveň atraktivním způsobem, který zůstal zákazníkům ještě dlouho v paměti a odlišoval firmu od zbytku IT segmentu.

Interní materiály

Firma nezapomíná ani na své zaměstance. Y Soft jim vytvořil atraktivní pracovní prostředí v nových prostorách, organizuje každoroční setkání pod názvem „Skandál“. Zajímavé jsou i jejich výrazné náborové kampaně. K uvolňené a příjemné atmosféře ve firmě značnou měrou přispívá právě hravý styl vizuálu i interní komunikace.

Y Soft žije a firma každoročně pořádá teambuldingy. Pro jejich Skandál pravidelně vytváříme vizuální styl a materiály.

Chcete odebírat nové články emailem?