Studio David Geč mně doporučil architekt, který projektoval můj pneuservis. Celou firmu jsem budoval od píky na zelené louce. Po dostavění areálu jsem potřeboval vytvořit název, logo a vizuální koncept celého pneuservisu.

Již od prvních návrhů mne zaujala kreativita a nápaditost celku i jednotlivých detailů. Vzájemná spolupráce trvá již 4 roky. Za tuto dobu jsme společně vytvořili mnoho zajímavých návrhů, které zde v pneuservisu i na webových stránkách prezentuji a které mají kladnou odezvu od našich zákazníků.

To je pro mne signál, že jsem u studia David Geč v dobrých rukou!

Marek Řehák Majitel

PneuCare vychází z poměrně jednoduché myšlenky, tedy že pneuservis může být luxusní služba. Luxus v pojetí PneuCare není jen o hodnotě opečovávaných vozů, ale o přístupu k zákazníkovi. Pan Řehák, který je majitelem firmy, si zakládá na nejlepším technickém vybavení, na čistotě provozovny a na péči o klienty v průběhu servisu.

PneuCare nabízí po dobu servisu náhradní vozidlo, prostor čekárny je vybaven komfortním nábytkem a rychlým připojením k internetu. V servisu mají vybavení i pro výměnu pneumatik luxusních vozů bez rizika poškození poklic a disků.

Na trhu pneuservisů je čistota něčím hodně netypickým. Platí to jak pro samotné provozy, tak pro komunikaci. Proto jsme k identitě PneuCare přistoupili, jako by se jednalo o soukromou lékařskou kliniku.

Čistota je základním rysem vizuálního stylu. Jde nám o to mluvit srozumitelně a nerušit zákazníky přebytkem nepodstatných informací. V názvu zdůrazňujeme, že se jedná o službu.

V rámci brandingu jsme pracovali i s označením a výbavou provozovny. Podařilo se nám vtělit filozofii značky (tedy nadstandardní péči, moderní přístup a čistotu) i do pocitu, který prostory zákazníkům přináší.

Chcete odebírat nové články emailem?