“Za dobu naší spolupráce se studiem jsme se z rodinné firmy stali mezinárodní společností působící na třech kontinentech. Kreativní přístup studia při realizaci našeho zadání vždy skvěle obstojí v globálním prostředí, ve kterém se pohybujeme. Tým mladých talentů dokáže dát našim společným projektům hloubku a pohled z jiného úhlu, což výsledek pokaždé obohatí. My začneme větu a studio ji dokončí…”

Renata Keprtová a Libor Šafář Marketing
Design komunikace. Propagační grafika. Vizitky

Moravia je pro nás srdeční záležitost, spolupracujeme přes 15 let. Je pro nás zajímavé sledovat, jak se z lokální firmy stane velký hráč na globálním trhu, to se v případě Moravie podařilo. S tím, jak firma rostla a expandovala, bylo potřeba osvěžit značku, která bude srozumitelná po celém světě. Moravia se zabývá především jazykovými službami a lokalizací v širokém spektru oblastí a jsou v tom sakra dobří. Jejich služby využívají největší IT firmy na světě. Je pro nás ctí a velkou výzvou pro tuto značku pracovat.

Design komunikace. Propagační grafika. Vizitky

Koncepce vizuálního stylu

Moravia se stala globální značkou, přesto působí svěže. Na chodbách firmy můžete potkat opravdu všechny národnosti. Přes vysoké pracovní tempo je z lidí cítit radost, otevřenost a vysoká profesionalita. Redesign vizuálního stylu měl tento charakter značky podtrhnout, měl jí osvěžit. Věděli jsme, že komunikační koncept by měl být srozumitelně vnímán jak Čechem tak rodilým Číňanem…

Práce Moravie kombinuje dva elementy – lidský a strojový. Propojuje lidský úsudek, znalosti a emoce se strojovým zpracováním a vyhodnocováním, které jsou ve vzájemném souladu. Proto je styl založen na harmonii a prolínání dvou vizuálních prvků, vždy je prezentován konkrétní skutečný člověk a vizualizace (někdy hodně) abstraktního procesu. Základní barvy Moravie jsou červená a modrá. Nepracujeme s nimi odděleně, ale vytváříme gradient (barevný přechod), kterým podbarvujeme jak vizuální motivy, tak i texty a piktogramy. Dokážeme tak vyjádřit celou řadu věcí jedinečným a zapamatovatelným způsobem.

Design komunikace. Propagační grafika
Refresh grafiky. Vizuální styl

Korporátní materiály

Moravia vydává spoustu materiálů, které mají jejím klientům pomáhat při každodenní práci. Jedná se o tištěné brožury či e-booky, které mají jasnou tvář značky. Stylem je ale protknuto vše, čím Moravia komunikuje – vizitky, prezentace, web a spousta dalšího. Díky tomu je komunikace jednotná, značka snadno identifikovatelná a zároveň má styl, který vystupuje z tradiční korporátní šedi.

Design tiskovin. E-book. Ebook. E book. Elektronická kniha
Design tiskovin. E-book. Ebook. E book. Elektronická kniha
Design tiskovin. E-book. Ebook. E book. Elektronická kniha
Design tiskovin. E-book. Ebook. E book. Elektronická kniha
Design tiskovin. E-book. Ebook. E book. Elektronická kniha
Jednotný vizuální styl, korporátní design

Web a animované prezentace

Důležitou součástí nové tváře Moravie je samozřejmě i web a mraky videoprezentací. Web byl vlastně tím prvním, co jsme v rámci rebrandingu dělali. Animované prezentace jsou skvělým doplňkem obsahové strategie – Moravia tak dokáže rychle a srozumitelně vysvětlit celou řadu problémů.

Webcopywritting. Obsah webu. Mobilní aplikace
Webcopywritting. Obsah webu. Mobilní aplikace

Design komunikace. Propagační grafika. Vizitky
Chcete odebírat nové články emailem?