Znáte LYNX?

 

Myslím, že nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že je jen málo jedinců v naší republice, kteří aktivně užívají počítač a s touto značkou se v životě nepotkali. I mě hned naskočilo černočervené devadesátkové logo, které rozhodně neevokuje technologickou společnost, která prodává nejvíc stolních počítačů v republice.

Proběhla soutěž. Vyhráli jsme. Pro LYNX jsme nachystali tři možné varianty, jak novou značku uchopit. Vybrali si tu nejjednodušší a zároveň nejvýraznější z nich. Skvělé!

Vytvořili jsme typografický systém, který respektuje původní pojetí logotypu, jen s ním pracuje nově. Tedy nejedná se pouze o statické logo. Stává se z něj platforma pro brandování podznaček či segmentů. Tím dostává svěží a současnou podobu.

PLAY, WORK, MAKE, SELL. LYNX. Čtyři písmena, čtyři segmenty. Pod slovem SELL tak firma může prezentovat prodejní systémy, MAKE reprezentuje vše pro firemní sítě, pod slovem WORK se skrývají kancelářské sestavy a nechybí ani herní sestavy vyjádřené jednoduchým PLAY.

Chcete odebírat nové články emailem?