„Díky studiu David Geč dostala naše dosavadní grafická práce nový rozměr. Během naší spolupráce došlo k vytvoření řady nových originálních značek nejen pro nás, ale i pro naše zákazníky. Oceňujeme nejen jejich kreativitu a originalitu, ale také flexibilitu a rychlost při práci na dalších a dalších projektech.“

Lucie Vrtková Manager Marketing & Sales

Tradiční značka cigaretových papírků Libella se měla vrátit na trh v moderní podobě přizpůsobené rekreačnímu kouření. S jejich výrobcem, firmou Roll4You, spolupracujeme dlouhodobě, takže najít společnou vizi netrvalo dlouho. Chtěli jsme dát nové Libelle image odrážející její kvality a výjimečnost.

Kvalitní obal. Obal, který prodává

Historie

Výroba cigaretových papírků v Olšanech má dlouhou historii, která se začala psát už v roce 1861. První prokazatelné zmínky o Libelle pochází z roku 1919, tehdy pod názvem Libelle Olleschau. Nejznámějšími papírky z Olšan v tuzemsku jsou dlouhodobě Vážky, Libella byla určena hlavně pro export. Nová kapitola její historie se začala psát v roce 2015.

Kvalitní obal. Obal, který prodává

Redesign loga a obalu

Nová Libella má na první pohled říkat, že byla stvořena nejen z citu a vášně, ale také umu. Má být moderní a lehounce luxusní. Proto jsme ji zjednodušili a vyčistili, motiv vážky však zůstal zachován. Byť se jedná o poměrně malou, lehkou a nijak drahou věc, chtěli jsme, aby si s každým balíčkem zákazník kupoval trošku krásy a vkusu. A taky zprávu o tom, že i když něco vypadá černobíle, nemusí to „černobílé“ být. Samozřejmě, vzniklo více barevných variant, ty jsou ale písní budoucnosti a dálek.

Moderní logo. Krásný logotyp
Kvalitní obal. Obal, který prodává
Design tiskovin. E-book. Ebook. E book. Elektronická kniha

Idea značky a vizuální styl

Máme rádi příběhy. Proto jsme si převyprávěli příběh Libelly i příběh člověka, který přijde do trafiky a koupí si ji. A je z ní nadšený. Vzkřísili jsme pana Junga a ten nám prozradil jaká vlastně Libella je a jaká by být měla. Je Rebelem, pobuřuje, říká si, co chce, má svůj směr a je hrdá. Má v sobě ale i kus Rádce – dokáže poradit jak si užít nové zážitky, jak si pročistit hlavu a relaxovat. Na mysli nám vyvstal Phil Marlow, rebel s neodmyslitelnou cigaretou, který vždycky ví, co dělat. Je postavou hrdě kráčející noirovým světem, ve kterém hra černé a bílé vytváří vše viditelné, bez příkras a zbytečných ozdob, s fokusem jen na to podstatné. Libella ale není Phil. Je tajemnou dámou, provokativní hrdinkou, jež navnadí a dává prostor zážitkům a novým zkušenostem. A tak se zrodila nová Libella.

Analýza značky, strategické plánování
příslib značky, analýza produktu
Refresh grafiky. Vizuální styl
Refresh grafiky. Vizuální styl
Design komunikace. Propagační grafika. Vizitky
Design komunikace. Propagační grafika. Vizitky
Grafika. Design. Grafické prvky.
Design komunikace. Propagační grafika. Vizitky
City lights vitrins – reklamní kampaň

Uvedení na trh

Zaváděcí kampaň jsme připravili pro tři směry – POS, OOH a digitál. Přeloženo do „lidštiny“ podpora v místě prodeje, venkovní reklama a web a sociální sítě. Chtěli jsme otevřít dialog se zákazníkem a ukázat Libellu jako rebelantku, která je tu pro něj. V textech jsme se pohybovali na hraně dvojsmyslů, lehce provokativně – vždyť provokace je tak inspirativní! Chtěli jsme se vyhnout sexismu, zároveň ukázat emoce a výjimečnost. Prostě říct to, co by na začátku zaznít mělo: „Chceš-li vědět víc, seznamme se. Jsem Libella“.

Design komunikace. Propagační grafika. Vizitky
City lights vitrins – reklamní kampaň
City lights vitrins – reklamní kampaň
Kvalitní obal. Obal, který prodává. Produkce
Webcopywritting. Obsah webu. Mobilní aplikace
Kvalitní obal. Obal, který prodává
Chcete odebírat nové články emailem?