Tady jsme koncept odprezentovali.

Klient byl nadšený, nicméně nám sdělili, že jeho zaměstnaci už dávno nejsou
nerdi a že se v ikonách potřebují identifikovat. Řekli jsme si “OK” a udělali to trochu jinak. Vyhodili jsme historizující prvky a zachovali pouze atributy, které se v ikonografii striktně používají. Zlatá barva + svatozář.

Po prezentaci si klient uvědomil, že bude ideální vytvořit zbrusu novou značku. 

 

Naming

Jak pojmenovat firmu, která vyhledává a spolupracuje se specialisty
na úzce zaměřenou oblast IT? Samozřejmě se nabízelo pracovat s různými
variantami termínů jako recruitment, head-hunting, IT job atd.
Uvědomili jsme si ale, že lepší spíš než činnost, je popsat výsledek. Tedy to,
že smyslem firmy je vytvářet a pečovat o ikony v oblasti data-driven projektů.
A tak se zrodilo Iconity.

Strategie

Smyslem práce Iconity je propojovat „ikony“ s firmami, které potřebují jejich služby. V dnešní době je na trhu nedostatek IT specialistů, v oblasti data-driven projektů to platí dvojnásob. Data-driven projekty jsou důležité pro celou řadu odvětví pracujících s velkými objemy dat – od bank a pojišťoven, přes telekomunikační firmy, až po retail. Uvědomili jsme si, že klíčem úspěchu je oslovit ke spolupráci dostatečné množství specialistů. Nebude tak třeba komunikaci cílit na firemní klientelu, protože se to velmi rychle na trhu rozkřikne. Proto padlo základní strategické rozhodnutí cílit výhradně na „Ikony“.

Design služby

Jak ale přilákat lidi, kteří už teď mají nadstandardní podmínky, ať už mluvíme o platu, volnosti nebo dalších benefitech? Navíc za situace kdy je každý z nich bombardován nabídkami práce pomalu každý týden. Odpověď jsme našli v propracované a srozumitelné nabídce služeb. Provedli jsme několik workshopů zaměřených na design služby. Vydefinovali jsme si přesně, co chceme specialistům (ale i firmám) nabídnout. Co se stane, když se specialista ozve tak, abychom mohli jeho očekávání nejen řídit, ale hlavně naplnit. Nastavili jsme systém „garantů“ jednotlivých pozic. Garanti jsou skutečné ikony pracující pro firmu Simplity, kteří odlišují Iconity od personálních agentur – vědí přesně na co se zeptat, jak vysvětlit náplň práce, poznají, jak na tom uchazeč opravdu je. Díky tomu dokážeme proces služby přesně popsat a vysvětlit a vše dělat transparentně.

A bylo jasno.

Mohli jsme se tedy pustit do skicování,
pozvali jsme několik zaměstnanců a začali fotit…

Klient kývnul, pusťme se do práce!

Oslovili jsme profi fotografa a fotilo se znova, tentokrát naostro.

Kiva svou práci odvedl skvěle.

Motivy byly hotovy. Nachystali jsme strategii, naplánovali média,
všechno připravili a vypustili ven.

Pak už zbývalo jen vytvořit web

Vše jednoduše a přesně vysvětlit, aby uchazeči o pozice byli ubezpečeni, že hledají na správném místě.

www.iconity.cz

Chcete odebírat nové články emailem?