U tvorby prvního katalogu jsem u Davida seděl v malé kanceláři na krabici od monitoru. Od té doby uplynulo 8 let naší intenzivní spolupráce, která významně přispěla k dynamickému růstu naší firmy. Na spolupráci se studiem David Geč si především cením přímého kontaktu s grafikem. Tato přímá vazba umožňuje naprosté pochopení a naplnění mých představ o prezentaci naší značky.

Petr Banasinski spolumajitel firmy Hoxter

Spolupráce

Návrhy a příprava materiálů pro Hoxter je naší každodenní prací. Firma velmi úzce a intenzivně spolupracuje se svými partnery a distributory, proto vzniká celá řada tiskovin v mnoha jazykových mutacích. To, že jsme spolu v neustálém kontaktu a připravujeme veškeré podklady, pomáhá udržet jednotný vizuální i obsahový styl komunikce.

Webové stránky

Web firmy Hoxter je specifický. Existuje totiž v 10 jazykových mutacích a propojuje B2B i B2C komunikaci. Je udělán tak, aby poskytl partnerům veškeré technické informace a zároveň jim pomohl v komunikaci se zákazníkem – obsahuje image materiály a fotky z realizací.

Katalogy

Každý rok firma vytváří aktualizovaný katalog v mnoha jazykových verzích, který potom distribuje partnerům v jednotlivých zemích. Příprava katalogů Hoxter je zajímavá nejen z pohledu grafického návrhu, ale taky z hlediska produkce – firma si zakládá na používání špičkových materiálů a netradičním technologickém řešení.

Montáže a vizualizace

Hoxter poměrně často představuje nové typy kamen a vložek. Vzniká tím problém, jak ukázat jejich vzhled v interiéru, když ještě není možné pracovat s fotografiemi z realizací. Používaným řešením jsou montáže produktů do modelovaných interiérů a následná vizualizace.

Focení

Součástí naší práce pro Hoxter je i focení vyrobených produktů, pro další zpracování v katalozích a propagačních materiálech. Díky šikovným konstruktérům z Hoxteru připravujeme u vyrobených modelů i 360° fotografie na web.

Chcete odebírat nové články emailem?