S týmem Davida Geče jsme se poprvé setkali na doporučení a hned jsme pochopili, že naše spolupráce půjde tím správným směrem. Dokázali jsme se naladit na stejnou notu a práce na nové komunikační strategii naší firmy probíhaly díky tomu velmi rychle. David a jeho tým dokázali trefit hřebíček na hlavičku a vyjádřit vizuálně i slovy velmi dobře to, co jsme sami nedokázali jednoduše popsat. Samozřejmě jsme měli na některé detaily také zcela rozdílné názory, ale vždy jsme věc řádně prodiskutovali a rychle opět našli společnou řeč. Osobně jsem se při naší spolupráci dozvěděl a naučil spoustu nových věcí. Spolupráce s DG byla a je více zábava než práce.

Martin Kudrna Jednatel společnosti

Chtělo to změnu


Společnost J.K.R. se stala součástí holdingu Solitea. S touto velkou změnou musela přijít i změna prezentace. Dlouhodobě nedoceňovaná značka potřebovala sebevědomější a výraznější tvář. Lidé si navíc pletli společnost J.K.R. a její vlajkovou loď – software pro řízení podniku Byznys. Chtělo to prostě ráznou změnu. 

J.K.R   >   Byznys


Na základě naší spolupráce firma J.K.R. změnila přístup ke komunikaci. Upřednostnila svůj produkt Byznys, který má na trhu již zavedené jméno. Byznys tak prošel velkou změnou ve vizuální prezentaci. Podařilo se vytvořit sebevědomou a moderní značku. Pečovatelský přístup k zákazníkům teď reprezentují reální zaměstnanci firmy. Oddaní a kvalifikovaní pracovníci, kteří se produktu Byznys a jeho zákazníkům věnují již několik let, a vědí, o čem mluví. Byznys má dokonce své vlastní oddělení Péče o zákazníky.

Nejsme vševědové, a tak i Byznys pro nás znamenal cestu postupného dosažení touženého cíle. Desítky hodin zkoumání, interních i externích průzkumů, několik různých cest.

Logo pod našima rukama prošlo zásadní změnou. Vytvořili jsme zcela novou typografickou značku. V barevnosti jsme vyšli z původní červené a trochu ji osvěžili, aby nepůsobila tak agresivně.

Zaměstnanci místo modelů a herců


Protože jsme strategii postavili na reálných zaměstnancích, bylo potřeba je představit veřejnosti. Ze začátku byli někteří z nich možná trochu ostýchaví, ale nakonec to byla velmi příjemná zkušenost. Blíže jsme poznali skvělé lidi, kteří za systémem Byznys stojí. Zpětně oceňujeme i spolupráci s fotografem Martinem Andrle, která byla na velice profesionální úrovni.

Výsledek v praxi


Roli pečovatele lze pozorovat napříč všemi komunikačními kanály. Neřešíme jen vizuální stránku, ale i obsah. Pomohli jsme nastavit komunikaci firmy a texty vždy upravujeme tak, aby byly pro zákazníka co nejsrozumitelnější a nejpřívětivější. Krom nového webu práce zahrnovala hlavně online kampaně, newslettery, tištenou inzerci a kompletní redesign firemních materiálů. V neposlední řadě jsme pro Byznys natočili a sestříhali sadu videorozhovorů se zaměstnanci, které jsou součástí webu. 

Chcete odebírat nové články emailem?