„Velmi oceňuji jejich skutečnou profesionalitu v každé oblasti naší spolupráce, zcela originální a přitom jednoduché nápady, které zaujmou a hlavně se odliší od konkurence. Také jejich schopnost vcítit se, co potřebujeme, ochotu rychle a flexibilně pracovat a v neposlední řadě také jejich smysl nalézt důležité detaily, který v případě knihy ROK ZAHRADNÍKA, ve vás vytvoří „pocit“ něčeho velmi hodnotného.“

Veronika Müllerová Marketing Manager

Rok zahradníka je kniha plná hodnotných informací spojených s produkty společnosti. Čtenář tak ví, co dělat, pokud chce mít úrodnou zahrádku i to, na koho se s případnými problémy obrátit.

Content marketing. Obsahová strategie

Obsah knihy jsou informativní texty doplněné o „deník dědečka“ – zápisky zahradníka staré půl století, které ukazují, jak se to dělalo dřív. Knihu doplnily pěstitelské karty ukazující péči o zahradu měsíc po měsíci.

Content marketing. Obsahová strategie
Content marketing. Obsahová strategie
Piktogramy. Tvorba ikon. Značky

Aby kniha byla co nejpříjemnější na čtení, udělali jsme ji ilustrovanou. Vedle ilustrací jsme vytvářeli i veškeré texty.

Content marketing. Obsahová strategie. Vztahy se zákazníkem
Content marketing. Obsahová strategie. Vztahy se zákazníkem
Content marketing. Obsahová strategie. Vztahy se zákazníkem
Content marketing. Obsahová strategie. Vztahy se zákazníkem
Content marketing. Obsahová strategie
Content marketing. Obsahová strategie
Content marketing. Obsahová strategie. Vztahy se zákazníkem
Grafika. Design. Grafické prvky.
Ruční kresba. Knihařské zpracování. Produkce

Při té příležitosti jsme vyčistili zastaralou podobu logotypu. V další fázi chceme jít ještě dál – použít současnou typografii, lépe sedící segmentu. Navíc bude korespondovat s chystaným refreshem celého portfolia obalů.

Refresh grafiky. Vizuální styl. Redesign loga
Content marketing. Obsahová strategie. Vztahy se zákazníkem

„Celému týmu studia David Geč, s.r.o. bych ráda poděkovala za skutečně výbornou spolupráci.

Spolupracujeme s nimi již téměř třetím rokem. Za tuto dobu jsme vkusně inovovali logo a vytvořili řadu marketingových podpor (letáky, katalogy, brožury, prodejní stojany, aj.).

Jeden z největších projektů naší spolupráce je kniha ROK ZAHRADNÍKA (únor 2014).
Díky jejich myšlence, příběhu a grafickému zpracování, tak dokázali přenést na papír nejen naše odborné zkušenosti, návody či tipy jak pečovat o rostliny a zahradu, ale hlavně krásu, nadšení a radost knihou listovat, číst si ji a pracovat s ní. Celým pojetím jsme díky studiu Davida Geče dokázali skloubit tradici zahrádkaření s novými moderními postupy obohacené jednoduchými a líbivými ilustracemi.

Velmi oceňuji jejich skutečnou profesionalitu v každé oblasti naší spolupráce, zcela originální a přitom jednoduché nápady, které zaujmou a hlavně se odliší od konkurence. Také jejich schopnost vcítit se, co potřebujeme, ochotu rychle a flexibilně pracovat a v neposlední řadě také jejich smysl nalézt důležité detaily, který v případě knihy ROK ZAHRADNÍKA, ve vás vytvoří „pocit“ něčeho velmi hodnotného.“

Veronika Müllerová

Content marketing. Obsahová strategie. Vztahy se zákazníkem
Chcete odebírat nové články emailem?