Při experimentování se mu stane nehoda on získá dar slyšet vše, o čem ženy přemýšlí a co si skutečně myslí. Tak tak nějak funguje námi vytvořený workshop nazvaný Brandstory. Dostanete elektrickou ránu fénem.

Ne, toho se bát nemusíte. Ale pro mnohé manažery a majitele firem je skutečně pořádnou ránou, když se mají vžít do kůže zákazníka. Zjistit, na co všechno myslí, když se podívá na jejich značku. Prásk. Najednou to vše začnou vidět z jiného úhlu. Za tímto cílem jsme vytvořili jednodenní workshop Brandstory.

V kůži vašeho zákazníka


Buďte na den v kůži vašeho zákazníka. Projděte si příběh, který zažívá s vaším produktem třeba i každý den. Poznejte jeho touhy, ale také to, co ho trápí. Co by uvítal a co očekává.

Brandstory však zároveň pomáhá vedoucím pracovníkům podívat se na svou značku či produkt s potřebným odstupem. Zamyslet se nad ní z jiného úhlu a uvědomit si, v čem je možné ji zlepšit a přizpůsobit ideálnímu zákazníkovi.

Je to dobrý způsob, když si nemůžete dovolit nákladné průzkumy, ale přesto chcete zjistit relevantní a užitečná data o vašich zákaznících. Příběh vaší značky se odehrává v osmi klíčových dějích (osmi otázkách). Ty společně s vámi, v týmu až devíti lidí, projdeme a vzešlé závěry poté ověříme pomocí rozhovorů s vašimi reálnými zákazníky nebo pomocí dotazníkového šetření. Nenecháváme nic náhodě.

Příběhem značky s happy endem


Workshop nevznikl jen tak z čista jasna. Delší dobu jsme hledali ideální způsob, jak i s nižšími prostředky proniknout do duše zákazníka. Poznat jeho touhy, cíle, přání, problémy a poznat také jeho samotného. Mnoho workshopů již máme za sebou, naši zákazníci jsou s výsledky spokojeni a s odstupem času můžeme říct, že tento koncept vede k posílení značky. Dodá nám totiž potřebné podklady pro zvolení úspěšné dlouhodobé strategie. Přesně si stanovíme přínosy vaší značky, produktu či služby po vaše zákazníky, zvolíme správný tón komunikace a vybereme i vystihující vizuální styl.

Na brandstory byl vystavěn úspěšný brand Libella


Brandstory stálo u zrodu úspěšné nové značky cigaretových papírků. Workshop dodal cenné informace pro vytvoření značkové strategie, vizuálního stylu a kampaní. Libella úspěšně proniká na trhy po celém světě. Již nyní najdete její produkty ve více než dvaceti zemích světa.

Workshop Brandstory však není určený pouze pro začínající značky, ale dokáže být praktickou metodou pro již zaběhnuté značky. Hodí se prostě pro všechny značky, které chtějí stavět své produkty a služby na potřebách svých zákazníků. Brandstory přinese nový pohled na podnikání i těm značkám, které si třeba jenom potřebují ujasnit, kdo je vlastně jejich zákazníkem.

Už víte, po čem ženy (vaši zákazníci) touží?

Josef Káles

Josef Káles

Textaří, nasává atmosféru studia a firem. A snaží se ji sepsat na papír a sprejovat na facebookové zdi.

Chcete odebírat nové články emailem?

Související články