Sám zakladatel Karel Kaňák k tomu říká:

„Za dobu svého podnikání jsem pochopil, jak důležité je mít ve firmě kvalitní a hlavně spokojené pracovníky. Mým největším cílem je proto dát šanci každému, kdo má chuť pracovat a umožnit mu rozvoj. Jen tak může prosperovat celý tým i firma.“

Co s tím?

Firma Kaňák vyrábí mimo jiné výsekové nástroje a zajišťuje přesné opracování a řezání materiálů. Takže až si příště koupíte čokoládu s krásnou zlatou ražbou na obalu, tak je dost pravděpodobné, že byl obal zpracován právě tady.

S Kaňáky už máme za sebou kus práce, vytvářeli jsme jim celou vizuální identitu a design služby, takže jsme tušili, že chtějí mít stále náskok před konkurencí. A další požadavek, se kterým za námi přišli, naše tušení jen potvrdil. Budeme tvořit náborový web. K čemu je takový web? Případní zájemci o práci na něm najdou všechny potřebné informace.

Odhalit se

Výhody práce a hodnoty firmy, nástěnka pracovních pozic s jejich popisem – základ každého náboru. My jsme do toho ale chtěli dát víc. Proto jsme náborový web Kaňáků postavili na zaměstnancích firmy. Vždyť kdo jiný může přitáhnout nové lidi, než spokojení pracovníci? Nechali jsme tak potenciální uchazeče o práci poodhalit oponu. Seznámit se s budoucími kolegy. Šest statečných – Marie, Růžena, Lukáš, Petr, Radek a Ivan nám na kameru povědělo svůj příběh a jak jsou u Kaňáku spokojení. Z videí i samotného natáčení je zřejmé, že je ve firmě přátelská nálada. Vždyť pracovníci jezdí i na společné výlety. Jedna z posledních zakázek, kterou jsme od nich dostali, byla výroba originálních triček a kloboučků na společný vodácký výlet.

Chcete je? Tak se o ně poperte

V sekci „Koho hledáme“ jsou vedle konkrétních volných pracovních pozic videa, která ukazují, jak práce u Kaňáků vypadá, s čím a na čem budou uchazeči pracovat. Dominantou webu a jeho pomyslnou cílovou čárou je oranžové tlačítko „Poslat CV“. Po jeho zaslání se uchazeči ozve personalistka Radka. A vše běží jako po másle.

Důležité nakonec! Web bez kampaní na sociálních sítí by byl jako auto bez motoru. Doporučujeme propojit ho s Facebookem nebo třeba formálnějším a profesnějším Linkedinem.

Pokud hledáte kvalitní zaměstnance, tak se o ně poperte. Nabídněte jim sondu do vaší firmy a pohled na to, jak to u vás chodí. Zaujměte je něčím originálním. A uvidíte, že to půjde. Tak držíme palce.

Dita Szabó

Dita Szabó

Textaří, píše, vymýšlí strategie. Dostává se pod kůži, aby mohla napsat text, který zasáhne přímo do srdce.

Chcete odebírat nové články emailem?

Související články