Málo věcí vás dokáže rozčílit tak, jako když někde máte být včas a nemůžete to najít… PROTOŽE TO NIKDE NENÍ OZNAČENÝ!!! Debilové… Fakt…  To je pak radost se s takto „dobře“ naladěným zákazníkem potkat. Dobrý dojem zaručen. Předejděte tomu.


Mnoho firem bohužel podceňuje orientační systém. Často na to prostě jen není čas. Je třeba rychle zařídit prostory, aby se mohlo co nejrychleji začít pracovat. Čas jsou peníze. Na orientační systém se mnohdy zapomíná nebo bývá provizorní, což v mnoha případech znamená napořád. Nebo systém není promyšlený, protože prostě nebyl čas a představy o tom, jak to v nových prostorech bude fungovat, byly jiné, než co ukázala praxe.


Od návrhu po realizaci


Přitom takový logicky propracovaný  a funkční orientační systém dokáže divy. A když se jej navíc podaří udělat tak, aby vydržel dlouho a pořizovatel se o něj nemusel skoro vůbec starat, možná tak jednou za čas vzít prachovkou, tak je to ideální.


A my takové systémy rádi vytváříme, a to od A až po Z. Od samotného návrhu, vizualizace, přes výrobu až k instalaci, o kterou se pak stará Petr. Každý orientační systém je specifický, nedělá se přes šablony. Musí být v souladu s firemní identitou a vlastně s celým přístupem k podnikání.


Takže s námi to máte tak, že se vás nejprve pokusíme najít. A podle toho, jak nám to jde a taky podle zkušeností vašich zákazníků, navrhneme podobu orientačního systému a jeho výrobu. Pokud jste s návrhy spokojeni, pouštíme se do výroby a instalace. Vy pak přijímáte pochvaly klientů. Dobré, že?


V DEPU poslepu


Naší nejnovější prací je orientační systém v trojpatrové budově brněnského DEPA. Jde o bývalý výrobní areál, který se proměnil v multifunkční kreativní centrum. Zaparkovalo zde mnoho zajímavých firem a spolků. Majitelé potřebovali pro své klienty a jejich zákazníky přehledný a trvanlivý systém. Nastoupila designerka Karolína a produkční Petr a společně vymysleli orientační systém vyrobený z 3mm železného hutního plechu. Ten je ohýbaný a čísla označující patra a čísla kanceláří jsou do něj vypálená laserem. Menší nápisy jsou řešeny polepy. Firmy navíc na posuvníku mohou zákazníkům ukázat, jestli jsou doma nebo ne.


A tady je výsledek. Petr s pomocníky systém nainstalovali v prvním srpnovém týdnu. Klienti už se ozývají s kladnými reakcemi.



Sklo nebo sklovina?


Praha. Ulice Dlouhá. Zubní klinika Karolinum poskytující nadstandardní služby. A stejně nadstandardně vypadá i interiér navržený studiem Moje nová ordinace. Karolinu jsme vytvořili logo a vizuální styl, ale dostalo se i na dokončení interiéru v podobě orientačního systému. Vyrobili jsme konzole z masivního akrylátového skla, a také další mosazné prvky v interiéru. Vznikl tak funkční navigační systém, který do luxusního interiéru přední zubní kliniky naprosto zapadá. Podívejte se sami.

Ztraceného a naštvaného zákazníka si nikdo nepřeje. Proto věnujte čas i orientačnímu systému. Zjednodušte zákazníkům život ještě před tím, než vám zaklepou na dveře. Ukažte jim správnou cestu.



Josef Káles

Josef Káles

Textaří, nasává atmosféru studia a firem. A snaží se ji sepsat na papír a sprejovat na facebookové zdi.

Chcete odebírat nové články emailem?

Související články