Jsme brněnské kreativní studio. Budujeme značky a jejich komunikaci pro klienty všech oborů a velikostí. Naším chlebem je tvorba přitažlivých vizuálů a naší vodou jsou srozumitelné texty a komunikační strategie. Díky kompaktní velikosti týmu a přístupu „strategie+design“ jsme jedineční nejen na brněnské poměry. Teď hledáme novou krev do grafického týmu.


Jaký jsi

  • Rád pracuješ v týmu.
  • Jsi zodpovědný a precizní.
  • Jdeš do hloubky a pracuješ systematicky.
  • Umíš mluvit spatra i před více lidmi.
  • Nebojíš se říct svůj názor a stát si za ním.
  • Máš rád výzvy.
  • Je s tebou sranda.


Umíš

  • Dobře znáš Adobe Photoshop, Illustrator a InDesign.
  • Ovládáš prepress a sazbu.
  • Máš zkušenosti s webdesignem.
  • Máš za sebou minimálně 2 roky praxe.
  • Výhodou bude, když budeš umět s motion designem (After Effects).


Nabízíme ti 

  • PPP – pohodovou partu profesionálů, která se svou prací nejen živí, ale i baví.
  • Práci na tak různorodých projektech, že se nikdy nebudeš nudit.
  • Svobodu rozvíjet se, školení a společné akce včetně jednoho týdnu extra společné dovolené ročně.
  • Teplé místečko v podkroví na brněnském náměstí Svobody.
  • Plný úvazek a ohodnocení dle tvých schopností.


Výběr tříkolový

  1. Pošli nám pár řádků o sobě a o tvých přednostech, a to společně se svým životopisem a portfoliem. David tě poté pozve na krátký pohovor. Zjistí, jestli si sednete lidsky a proberete, jak by spolupráce mohla vypadat.
  2. Druhé kolo je praktické. Dostaneš konkrétní zadání v podobě zpracování redesignu oblíbené značky. Ukážeš, co v tobě je.
  3. Třetí kolo je pro nás klíčové. Sejdeš se s celým naším týmem na zhruba 20 minut. Všichni se poznáme a doptáme se na věci, které nás zajímají.



Oslovilo tě to? Tak nám napiš, a to do čtvrtka 9. 8. 2018 na email studio@davidgec.cz. V případě jakýchkoliv dotazů neváhej a volej Davida Geče na čísle 608 820 107. 




Tady si můžeš vyzkoušet i synchronizační test pro grafiky a designéry. Tak jen do toho…

Josef Káles

Josef Káles

Textaří, nasává atmosféru studia a firem. A snaží se ji sepsat na papír a sprejovat na facebookové zdi.

Chcete odebírat nové články emailem?

Související články