Podívat se na proces i ze strany firmy. Dopodrobna vše pečlivě rozebrat, jednotlivé části opravit či znovu vymyslet a poté nově nastavenou službu testovat. Tak, aby byla skutečně přívětivá, atraktivní, srozumitelná a funkční.

Workshop nazvaný Design služby představuje neotřelý způsob, jak nahlížet a hlavně výrazně zlepšit fungování služby, kterou nabízíte.  Začíná průzkumem trhu, porovnáním s konkurenčními službami na trhu. Poté se snažíme z pohledu zákazníka projít celým procesem a zaznamenat veškerá problematická místa. Podíváme se i na problémy, které trápí firmu, a rozebereme komunikaci nejen se zákazníkem, ale i to, jak službu navenek. Společně vyladíme celý proces a začneme ho testovat znovu od začátku. A to včetně rozhovorů se zákazníky. Hodnotíme, jestli vše funguje a roste spokojenost klientů. A nové výstupy poté do procesu zapracujeme.

„Úplně na začátku jsme si říkali, že žádný workshop přeci nepotřebujeme, že je nutné vytvořit “jen” webové stránky a pár dalších drobných věcí. Zpětně jsem moc rád, že jsme začali tímto workshopem, protože jsme si v jeho průběhu uvědomili spousty detailů a v důsledku toho nás to přimělo diskutovat o různých věcech do podstatně větší hloubky,“ řekl k našemu workshopu výkonný ředitel společnosti Kaňák Vladislav Polášek. Právě společnost Kaňák se rozhodla založit úplně novou firmu v oblasti řezání a opracování kovů a my jsme pomohli s nastavením všech procesů. Byla to pečlivá a poměrně dlouhá práce, ale povedlo se. Čas ukazuje, že služba je nastavená dobře a funguje.

Přečtěte si podrobně o celém designu služby firmy Kaňák zde.

Délka workshopu je variabilní. Plně se přizpůsobuje možnostem a potřebám klienta. U firmy Kaňák se jednalo o několikadenní proces, máme však zkušenost i s mnohem kratším, pár hodin trvajícím workshopem. Workshop je ideálním nástrojem pro ty firmy, které potřebují vyřešit problém s komunikací služby, nebo s interakcí se zákazníky, ale nedokáží tento problém přesně definovat.



Josef Káles

Josef Káles

Textaří, nasává atmosféru studia a firem. A snaží se ji sepsat na papír a sprejovat na facebookové zdi.

Chcete odebírat nové články emailem?

Související články