Kromě kopce chlebíčků, šampaňského a cukroví je konec roku i ve znamení bilancování. Proto jsme si v předvánočním shonu udělali chvilku čas, zhodnotili rok 2015 a dali si pár předsevzetí.

Co bylo v roce 2015


Zažili jsme hodně věcí. Připojil se k nám produkční Petr a textař a stratég Radek. Posunuli jsme se tak o kus dál na cestě od grafického k brandingovému studiu. Kvůli rostoucímu počtu klientů i komplexnosti zakázek se projektového řízení ujala Terka, která řeší termíny, dohlíží na podklady a celkově zakázky drží pohromadě.

Zapracovali jsme na metodách a procesech, díky kterým zjišťujeme potřeby a touhy koncových zákazníků. Díky tomu dokážeme dát značkám nejen silný vizuál, ale i funkční obsah. A tím vám víc pomáhat.

Taky jsme se otevřeli světu. Začali jsme komunikovat na sociálních sítích. Spustili jsme nový web. S blogem, kde píšeme o světě značek. A s referencemi a případovkami, které ukazují to nejpodstatnější, tedy naši práci.

Co bude v roce 2016


1. Budeme s vámi víc mluvit. Abychom dělali svou práci dobře, potřebujeme detaily a informace o vás, vaší značce, vašem záměru či zákaznících.

2. Po několika letech musíme přizpůsobit ceny všeobecné finanční situaci. Tedy mírně zvýšit ceny.

3. Chceme na práci čas. Neznamená to, že budeme zakázky na půl hodiny řešit týden. Znamená to respektovat časovou náročnosti úkolů. Jen tak dosáhneme maximalní kvality.

4. Končíme s digitálem. Ne s digitálním marketingem, ale s digitálním tiskem. Až na výjimky je to cesta do pekel.

5. Zjistili jsme, že firmy mohou dobře fungovat a zároveň pomáhat vytvářet lepší prostředí a společnost. Radek si s sebou přinesl know-how z oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR), které budeme víc využívat.

David Geč

David Geč

Jedná s klienty. Navrhuje a plánuje pro ně strategie. Je konzultantem přes „značkovou“ komunikaci.

Chcete odebírat nové články emailem?