Spuštění nového produktu na trh může být vplutím do neznámých vod, nebo promyšleným činem s jasným tahem na bránu. Setkáváme se s tím, že firma investuje nemalé prostředky do vývoje produktu, ale jeho uvedení na trh podcení. Přitom to, jak zboží představíme, je stejně důležité jako jeho kvalita a užitečnost.


Co se bude dít?


Analýza trhu (konkurence a trendů)

Připravíme průzkum trhu, rešerše řešení a komunikace konkurentů a prozkoumáme trendy v daném odvětví. Budeme se hodně ptát na Vaše zkušenosti. A budeme se na ně ptát i Vašich zákazníků.

Analýza produktu

Každý produkt je svým způsobem unikátní. Zjistíme, v čem je unikátní ten Váš a zformulujeme jedinečné prodejní argumenty, stručně a lákavě popsaný důvod, proč ho koupit.

Definice cílové skupiny zákazníků

Tak jako každý výstřel mimo terč jsou promrhané peníze za náboj, stojí peníze i každé „slovo“ řečené nesprávnému člověku. Proto připravíme profil zákazníka a zjistíme jak uvažuje, kam chodí, co čte.

Strategické plánování, obsahová a komunikační strategie

Ukážeme, jak s produktem  pracovat a dosáhnout co nejvyšší efektivity komunikace. Vytvoříme obsah, texty a vizuály a uděláme mediaplán. Výsledkem bude strategie úspěšného uvedení produktu na trh.

Vizuální identita, logo, jméno

Identita jako taková se nezformuje mávnutím kouzelného proutku. Je to proces, ve kterém jsou zákazníci a jejich vnímání stejně důležití jako produkt. Aby identita novinky byla přesně taková, jaká má být, musí mít tu správnou tvář. Vytvoříme název a logo, které produkt odliší a image založenou na pochopení zákazníka i produktu.

Kreativní koncept, packaging

Kontrast vůči konkurenci, příběh značky a emoce zákazníků. To vše bude v kreativním konceptu. Produkt zabalíme do moderního a estetického obalu přizpůsobenému účelu.

Zaváděcí kampaň, média a sociální sítě

Až to všechno zvládneme, spustíme KAMPAŇ, nasadíme ji do médií i sociálních sítí s důrazem na efekt a rozpočet.

Návrh a výroba komunikačních materiálů a webdesign

Propagační materiály podporují jak zavádění  na trh, tak i práci obchodníků, prezentaci na veletrzích a výstavách apod. Spolu s webem je připravíme tak, aby byli silným komunikačním nástrojem.


Co Vám to přinese?


Váš produkt dostane srozumitelnou a přitažlivou tvář a zákazník pochopí, proč si vybrat právě jej. Vy budete vědět, jak tento stav udržet i do budoucna.

Poznámka pod neviditelnou čarou: Vypadá to komplikovaně, takže Vás určitě napadne, že to bude drahé. Nebude, protože je to investice, která se zhodnotí a dá smysl Vaší práci.

Radek Holomčík

Radek Holomčík

Píše a navrhuje, o čem by se mělo psát. S klienty řeší, jak mají vystupovat a jak být společensky odpovědný.

Chcete odebírat nové články emailem?