Kreativní voucher je projekt Jihomoravského inovačního centra. Firmy, které se zapojí a budou mít trošku štěstí, dostanou až 100.000 Kč na nastartování značky, rozvoj propagace a oslovení většího počtu zákazníků. Finanční podpora je určena pro malé a střední firmy působící v Jihomoravském kraji, které vytvářejí produkty a služby hlavních sektorech Regionální inovační strategie nebo jsou součástí hodnotového řetězce takové firmy. Vouchery propojují firmy s touhou něco změnit a kreativce, kteří jim v tom pomůžou. Strop finanční podpory je zmíněných 100.000 Kč a finanční spoluúčast musí být minimálně 25 %.

My se v minulém roce zapojili. Vznikly z toho dva krásné projekty. Prvním byla úprava komunikační strategie, nový vizuální styl a web tvůrce interaktivích řešení komunikace, firmy Fortes. Druhým, který dále pokračuje i po ukončení voucheru, je rebranding značky Propasiv. Firma Propasiv nabízí řešení tepelných mostů v budovách a výsledkem naší spolupráce je nová strategie, logo a celkový vizuální styl.

Pokud splňujete požadavky, do 17. 2. 2017 se na webu projektu zaregistrujte a vyberte si kreativce, se kterým chcete spolupracovat. Pak ho oslovíte, vypracujete spolu koncept spolupráce a cenovou nabídku, ty odešlete a budete čekat. Pokud bude všecko v pořádku, v následujících měsících proběhne losování, které vybere podpořené projekty. Nebojte se, lidi věnující se projektu jsou vstřícní a rádi s čímkoliv poradí. I my dokážeme poradit, zkušenosti s vouchery máme.

Budeme rádi, když si jako kreativce vyberete ke spolupráci naše studio. Je to jednoduché, stačí kliknout sem

Radek Holomčík

Radek Holomčík

Píše a navrhuje, o čem by se mělo psát. S klienty řeší, jak mají vystupovat a jak být společensky odpovědný.

Chcete odebírat nové články emailem?

Související články